نویسنده = %EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%20%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD%EF%BF%BD
طراحی مدل بازاریابی گردشگری پزشکی با استفاده از رویکرد داده بنیاد"یک مطالعه کیفی"

دوره 64، شماره 4، مهر و آبان 1400، صفحه 3505-3516

سید حسین منصوری؛ حسن اسماعیل پور؛ حمیدرضا سعید نیا