کلیدواژه‌ها = داده بنیاد
واکاوی الگوی پیش زمینه‎های تبلیغات شفاهی در توسعه گردشگری سلامت

دوره 65، شماره 5، آذر و دی 1401

میر محمد پاکیا؛ حسین شیرازی؛ پیمان غفاری آشتیانی؛ حسین جنتی فر


طراحی مدل بازاریابی گردشگری پزشکی با استفاده از رویکرد داده بنیاد"یک مطالعه کیفی"

دوره 64، شماره 4، مهر و آبان 1400، صفحه 3505-3516

سید حسین منصوری؛ حسن اسماعیل پور؛ حمیدرضا سعید نیا


نقش فناوری اطلاعات در طراحی مدل بازاریابی گردشگری پزشکی (رویکرد ترکیبی)

دوره 64، شماره 2، خرداد و تیر 1400، صفحه 3100-3113

سید یاشار خاتم نژاد آتشگاه؛ مائده توفیقی اقدم میانجی؛ سید حسین منصوری