medical journal of mashhad university of medical sciences
مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
مجله دانشکده پزشکی
Medical Sciences
https://mjms.mums.ac.ir/
0
1735-4013
2008-2673
fa
jalali
1398
5
1
gregorian
2019
7
1
62
3
online
1
fulltext
en
نقش میانجیگر انگیزش تحصیلی در تبیین روابط بین خودکارآمدی تحصیلی و خود تنظیمی تحصیلی با فرسودگی تحصیلی در دانشآموزان دختر
The Mediating Role of Academic Motivation in Explaining the Relationship between Academic Self-efficacy and Academic Self-Regulation with Academic Burnout in Female Students
مقاله پژوهشی
Research Paper
انگیزش تحصیلی، خودکارآمدی تحصیلی، خود تنظیمی تحصیلی، فرسودگی تحصیلی
academic motivation, Academic self-efficacy, Academic self-regulation, Academic burnout
1562
1573
https://mjms.mums.ac.ir/article_14269.html
Azam
Amiri
اعظم
اعظم
امیری
61057
No
PhD student in Educational Psuchology, College of Humanities, Khomein Branch, Islamic Azad University, Khomein, Iran.
دانشجوی دکتری، گروه روانشناسی تربیتی، دانشکده علوم انسانی، واحد خمین، دانشگاه آزاد اسلامی، خمین، ایران.
Mehdi Zare
BahramAbadi
مهدی
مهدی
زارع بهرام آبادی
61058
Yes
Associate Professor in counselling, SAMT organization, Tehran, Iran
دانشیار مشاوره، پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی(سازمان سمت)، تهران، ایران.
Hasan
Heydari
حسن
حسن
حیدری
61059
No
Associate Professor, Faculty of Humanities, Khomein Branch, Islamic Azad University, Khomeini, Iran.
دانشیار گروه مشاوره، دانشکده علوم انسانی، واحد خمین، دانشگاه آزاد اسلامی، خمین، ایران.
Hosein
Davoodi
حسین
حسین
داودی
61060
No
Assistant Professor in counselling, College of Humanities, Khomein Branch, Islamic Azad University, Khomein, Iran
استادیار گروه مشاوره، دانشکده علوم انسانی، واحد خمین، دانشگاه آزاد اسلامی، خمین، ایران.