medical journal of mashhad university of medical sciences
مجله دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
مجله دانشکده پزشکی
Medical Sciences
https://mjms.mums.ac.ir/
0
1735-4013
2008-2673
fa
jalali
1399
8
1
gregorian
2020
12
1
63
4
online
1
fulltext
en
مقایسه اثربخشی آموزش تابآوری و تنظیم هیجان بر کیفیت زندگی و خودکارآمدی مادران دارای کودکان مبتلا به فلج مغزی
Comparing the Effectiveness of Teaching Resilience and Emotion Regulation on the Life Quality and Self-Efficacy of the Mothers of the Children Suffering from Cerebral Paralysis
مقاله پژوهشی
Research Paper
تابآوری، تنظیم هیجان، خودکارآمدی، کیفیت زندگی، فلج مغزی
Resilience, emotion-regulation, Self-efficacy, Life Quality, cerebral paralysis
2525
2541
https://mjms.mums.ac.ir/article_17169.html
Zahra
Tofighi
زهرا
زهرا
توفیقی
mtofighi101@gmail.com
73492
No
PhD Student in General Psychology, Islamic Azad University, Isfahan Branch (Khorasgan), Isfahan, Iran.
دانشجوی دکتری روان شناسی عمومی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد اصفهان(خوراسگان)، اصفهان، ایران.
Aghaei
Asghar
اصغر
اصغر
آقایی
aghaeipsyi@gmail.com
73493
Yes
Professor, Department of Psychology, Islamic Azad University, Isfahan Branch (Khorasgan), Isfahan, Iran.
استاد گروه روان شناسی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد اصفهان(خوراسگان)، اصفهان، ایران.
Mohsen
Golparvar
محسن
محسن
گل پرور
drmgolparvarr@hotmail.com
73494
No
Associate Professor, Department of Psychology, Islamic Azad University, Isfahan Branch (Khorasgan), Isfahan, Iran.
دانشیار گروه روان شناسی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد اصفهان(خوراسگان)، اصفهان، ایران.